Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

  • EDUCATION BY CREATION

W zaistniałej sytuacji prosi się wszystkich wychowawców klas o współpracę 

i poinformowanie uczniów/rodziców o procedurach zwrotu podręczników/książek do biblioteki szkolnej.

Podręczniki/książki będą zwracane do szkoły w wyznaczonych dniach i godzinach głównym wejściem do szkoły:

 

19.06.2020 (piątek)                    8.30 - 9.00 - klasa 8A

                                                        9.00 - 9.30 - klasa 8B

                                                     10.00-10.30 - klasa 7A

                                                     10.30-11.00 - klasa 7B

22.06.2020 (poniedziałek)       9.00 - 9.30 - klasa 1A

                                                         9.30 -10.00 - klasa 1B

                                                     10.00-10.30 - klasa2A

                                                       10.30-11.00 - klasa 2B

23.06.2020 (wtorek)                   8.30 - 9.00 - klasa 3A

                                                        9.00 - 9.30 - klasa 3B

                                                      9.30-10.00 - klasa 4

                                                      10.30-11.00 - klasa 5A

24.06.2020 (środa)                   8.30 - 9.00 - klasa 5B

                                                       9.00 - 9.30 - klasa 6A

                                                     10.00-10.30 - klasa 6B

Osoby, które nie dotrą w danym dniu i godzinie proszone są o kontakt z panią Anną Hińczą aby ustalić inny dogodny termin
(e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

1. Zwrot podręczników oraz książek:

  • podręczniki zapakowane w reklamówkach należy opisać na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa, numer telefonu rodzica/opiekuna oraz ich łączna ilość. Książki przynoszone są do szkoły i zostawiane w sali nr 12.
  • książki wraz z podpisaną kartą informacyjną (imię i nazwisko ucznia, klasa, numer telefonu rodzica lub adres email) zapakowane do folii ochronnej są odkładane w Sali nr 12.

Po upływie kwarantanny nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników i książek. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do odkupienia książki, o czym zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą innych narzędzi komunikacji.

2.Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu książek/podręczników powinien być w maseczce oraz rękawiczkach.

3.Za książki zniszczone lub zagubione rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do zakupu nowej pozycji wskazanej przez nauczyciela bibliotekarza w ustalonym terminie.

4.Wychowawca lub nauczyciel bibliotekarz powiadamia uczniów/rodziców telefonicznie lub poprzez inne kanały kontaktu (Office 365, mail) o  terminach zwrotów zniszczonych książek i podręczników oraz możliwościach ich odkupienia.

5.Przypomnienie uczniom i rodzicom zasad zwrotu wypożyczonych podręczników i książek zgodnie z zapisami regulaminów: zwrot podręczników w kompletach, usunięcie foliowych okładek, usunięcie zapisanych ołówkiem notatek, zwrócenie uwagi na czystość i estetykę książki - wyprostowane pogięte kartki, sklejone rozdarcia.

Back to top